Stichting Vak G officieel een feit

Inmiddels is de Stichting Vak G officieel een feit. Dit wil zeggen dat we alle randzaken m.b.t. de oprichting van de stichting geregeld hebben. Vanaf nu kunnen we dus starten met onze doelen. Nogmaals onze belangrijkste doelen en de stand van zaken:

INVLOED

Nu de Stichting Vak G dus officieel is zijn we ook door NAC erkend als een partij die een plaats in de Clubraad verdient. Steeds zal namens het bestuur van de stichting een bestuurslid worden afgevaardigd om de stem van Vak G te laten horen. In de regel zal dit de voorzitter van onze stichting zijn. Natuurlijk zijn we afhankelijk van jullie input om een goed beeld te krijgen van wat er leeft en wat voor ideeën er zijn m.b.t. NAC in het algemeen, maar ook v.w.b. Vak G. Word dus donateur en laat je stem horen!

SAAMHORIGHEID

We willen in de toekomst evenementen organiseren om de onderlinge banden te versterken en steeds meer als één Vak G op te gaan trekken. Je kunt hierbij denken aan vak G feesten (wellicht in ons eigen café!), een jaarlijks voetbaltoernooi, maar ook het organiseren van vervoer naar uitwedstrijden (als dat niet anders kan). Voor de korte termijn willen we ons vooral richten op sfeeracties op Vak G. Dit kan alleen niet zonder jullie hulp, dus ook hiervoor geldt: word donateur en draag je steentje bij aan een nog sterker en beter Vak G!

Donateur worden kost je voor de rest van het lopende seizoen € 20,-. We hebben al een grote groep mensen bereid gevonden donateur te worden en daarnaast hebben ook een aantal bevriende bedrijven hun steun toegezegd in de vorm van sponsoring. Om de stichting verder uit te kunnen bouwen hebben we echt iedereen nodig, dus ook jij..!

Kalender en planning:

–       11-12-2015 Flyer actie rondom de wedstrijd tegen GAE. Daarnaast zullen we een (nu nog) bescheiden sfeeractie organiseren.

–       18-12-2015 Info avond m.b.t. de stichting Vak G in de Parel (hoofdingang stadion). Tijdens deze avond is iedereen welkom om vragen te stellen, jezelf aan te melden als vrijwilliger, NAC – Almere City Live te kijken op groot scherm, maar vooral om donateur te worden! Er is natuurlijk ook genoeg te drinken

–       Februari 2016 Merchandise Vak G beschikbaar

–       29-01-2016 Grote sfeeractie rondom de wedstrijd NAC – Helmond Sport.

–       April-Mei 2016 Vak G feest

–       Juni 2016 Hein van Poppel supporterstoernooi