Om al onze doelen te kunnen realiseren hebben we donateurs nodig. Op deze pagina kun je je eenvoudig aanmelden en je donatie overmaken. Donateurs dragen hiermee hun steentje bij aan acties rondom de wedstrijden van NAC op Vak G. Daarnaast worden donateurs van harte uitgenodigd hun ideeën m.b.t. NAC en Vak G kenbaar te maken aan het bestuur van de stichting. Verder zullen we (soms exclusief) voor donateurs feestavonden en andere evenementen organiseren en komt er ook speciale Vak G merchandise. Donateurs profiteren van korting en hebben ook het eerste recht bij bijv. het georganiseerd bezoeken van uitwedstrijden. Spoor vooral je vrienden aan ook donateur te worden. Hoe groter de stichting, hoe meer we kunnen doen!

Via bovenstaande link kunt u een donatie maken aan de stichting Vak-G. Na het betalen komt u uit op een formulier waar u uw gegevens kunt achterlaten. Vanaf dan bent u officieel donateur van Stichting Vak G!

Heeft u geen mogelijk om met iDeal te betalen? Neem dan contact met ons op via onze contact-pagina.